Veel gestelde vragen

Algemeen:

Ik heb geen inloggegevens of ben deze kwijt. Hoe kan ik deze opvragen?

Klik op 'wachtwoord vergeten'. Er wordt dan om je debiteurennummer gevraagd. Zodra je deze invult ontvang je een nieuw wachtwoord op het algemeen e-mailadres wat bij ons bekend is. Je debiteurnummer kun je vinden op je factuur. Ontvang je geen e-mail op het door jou opgegeven e-mailadres? Het is mogelijk dat de e-mail in je ongewenste postvak terecht komt. Heb je helemaal niets ontvangen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Mijn rekeningnummer of adres is gewijzigd. Hoe kan ik dit het beste doorgeven?

Wanneer je rekeningnummer of adres is gewijzigd, kun je dit doorgeven via Mijn Vollenhoven. Ga naar Gegevens, kies dan Algemene gegevens of Bankgegevens en klik op Wijzigen. Vul hier je wijziging in en klik op opslaan. Goed om te weten is dat bij het wijzigen van je rekeningnummer, je vanuit ons een nieuw SEPA-formulier toegestuurd krijgt. Zodra je deze getekend retour stuurt, kunnen wij je, afhankelijk van de bank waar je bankiert, een verzoek toesturen voor het accorderen van de incassomachtiging. Gebruik je een particuliere rekening voor je bedrijf? Geef dit dan aan op het SEPA-formulier wat je vanuit ons ontvangt.

Vragen m.b.t. de facturen:

Ik wil voor de eerste keer mijn factuur downloaden, maar het lukt niet?

Om de facturen te kunnen downloaden heb je het programma Adobe Reader nodig. Mocht je dit programma niet hebben op je computer, dan kun je deze gratis downloaden via www.adobe.com

De facturen worden per mail verzonden. Graag wil ik het e-mail adres voor ontvangst van mijn factuur wijzigingen.

Je kunt dit zelf aanpassen via Mijn Vollenhoven. Ga naar Gegevens, klik vervolgens op Algemene Gegevens. Klik nu op Wijzigen en pas het factuur e-mail adres aan. Klik op opslaan. Je wijzigingen worden na verwerking zichtbaar.

Vragen m.b.t. mijn tankpas(sen):

Ik heb 3x mijn pincode verkeerd ingetoetst en nu is mijn tankpas geblokkeerd?

Wanneer je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst, zal je tankpas voor de komende 24 uur geblokkeerd zijn. De blokkade wordt automatisch opgeheven na 24 uur, na invoer van de laatste foutieve pincode. Vanwege de veiligheid kan de blokkade niet door ons worden opgeheven.

Ik ben mijn pincode vergeten. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je je pincode bent vergeten, stuur je dan een e-mail naar cms@mijnvollenhoven.nl met het verzoek om je pincode opnieuw aan te vragen. Vermeld in de mail je debiteurennummer en het betreffende tankpasnummer. Uit veiligheidsredenen wordt de pincode uitsluitend via de reguliere post verstuurd naar het postadres dat bij ons bekend is en geregistreerd staat.

Ik heb een nieuwe auto. Moet ik nu ook een nieuwe tankpas aanvragen?

Dit is afhankelijk van je wens. Als je een nieuwe auto met nieuw kenteken hebt dan is het goed dit aan te passen. Wens je enkel het kenteken aan te passen voor de facturatie, dan is het aanpassen van de tankpas voldoende. Je doet dit door de huidige tankpas op te zoeken en het kenteken aan te passen.

Wens je een nieuwe tankpas met het juiste kenteken, dan kunnen wij je een nieuwe tankpas toesturen. Je vraagt dan een nieuwe tankpas aan.

Welke opties kan ik aanpassen op een bestaande tankpas?

Je kunt de dag- en weeklimieten aanpassen, evenals de opties op de tankpas. Denk hierbij aan Diesel, Benzine maar ook LPG en Wassen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om auto-gerelateerde producten te kopen in de shop als je kiest voor de optie shop en smeermiddelen. Wanneer je wenst dat de kilometerregistratie en autocode moet worden ingegeven, vraag dan een nieuwe tankpas aan. Dit geldt ook voor het wijzigen van de pincode. Deze 3 opties zijn op een bestaande tankpas niet te wijzigen. Dit heeft ermee te maken dat deze opties worden gedrukt op de magneetstrip tijdens het maken van de tankpas. Wens je één van deze 3 opties te wijzigen, aan of uit te zetten, dan dient er een nieuwe tankpas aangevraagd te worden. Wens je advies hierin of heb je vragen, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Ik wil gaan tanken en ik krijg de melding ‘uw saldo is niet toereikend’. Wat houdt dit in en wat moet ik nu doen?

In dit geval is de dag of weeklimiet van je tankpas is bereikt. Elke tankpas heeft een daglimiet in euro’s dat geldt voor 24 uur. De weeklimiet telt steeds 7 dagen terug. Dit is voor je eigen veiligheid om misbruik zoveel mogelijk tegen te gaan. Als je deze melding krijgt, log dan in en kijk na welk limiet er op je tankpas staat. Ga na voor hoeveel euro je tankt op een dag (24 uur) en pas de dag- of weeklimiet aan bij "Wijzig Tankpas". Ook kan het aantal vertankingen per dag of per week bereikt zijn. Dit kun je ook via Mijn Vollenhoven aanpassen. Wens je advies of heb je vragen hierover, neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Ik ben mijn tankpas kwijt. Hoe blokkeer ik mijn tankpas?

Ben je je tankpas kwijt dan kun je in MijnVollenhoven je tankpas blokkeren. Zoek je tankpas op en klik op het icoontje met het handje. Hierna kun je de tankpas blokkeren en eventueel een vervangende pas aanvragen.

Ik ben benieuwd naar mijn jaarafname. Hoe kan ik dit terugvinden?

Nadat je bent ingelogd kun je klikken op Afname overzicht. Hier kun je een periode of specifieke tankpas aangeven en het resultaat exporteren naar Excel. Zo kun je er zelf je rapportage van maken.

Ik wil mijn tankpas overzetten naar een andere bedrijfsnaam. Kan dit?

We kunnen geen tankpassen overzetten. Er dient een nieuwe debiteur aangemaakt te worden met nieuwe tankpas(sen). Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Mijn bedrijf wijzigt van KvK. Moet ik het nieuwe KvK nummer doorgeven?

Wanneer een KvK wijzigt, dienen wij je (nieuwe) firma op te voeren als nieuwe debiteur met nieuwe tankpassen. We kunnen geen tankpassen overzetten van de ene debiteur naar de ander, zie antwoord vorige vraag. Neem hiervoor telefonisch of per e-mail contact met ons op via onderstaande contactgegevens.

Wanneer ik op de link klik, gebeurt er niets?

Heb je een pop-up blocker (balkje boven aan het scherm), zorg dan dat deze alles toestaat van deze site. Mocht Mijn Vollenhoven niet naar behoren werken, dan kan het ook liggen aan je browser. Probeer in dat geval waar mogelijk gebruik te maken van Google Chrome. Wanneer je Mijn Vollenhoven in je Favorieten hebt staan in je browser en deze werkt niet, kan het zijn dat je deze eens dient te verwijderen en opnieuw toe te voegen.


Mocht je vraag niet beantwoord zijn stuur dan een mail naar info@mijnvollenhoven.nl of bel naar 013 - 5 950 950 optie 1